Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxitssa periculiser ex, nihil expetendis in mei eis an pericula es aperiri.
Category
CONCEPT, CORPORATE IDENTITY, CREATE, DESIGN, LOGO DESIGN
About This Project

we are heroes! why so serious?

Afgelopen jaar heeft Canned Rainbow gewerkt aan de kleurrijke visuele identiteit voor xmpl://Conceptual Innovators. “XMPL maakt automatisering van jouw uitdaging begrijpelijk en haalbaar. Wij combineren bestaande bouwstenen, jouw software en een snufje maatwerk tot de oplossing voor jouw bedrijf. Geen eindeloze ontwikkeluren voor het opnieuw uitvinden van het wiel, maar snel naar een werkend product. Samen brengen we jouw bedrijf naar anno nu.”

 

De nerd van tegenwoordig is een hippe ontwikkelde schoolverlater en niet meer de Atari-nerd van vroeger. Oftewel: Data is cool! Bij XMPL worden de bouwers en programmeurs de ware helden! Voor deze Tetris/Pacman stijl ben ik terug gegaan naar de jaren ’80. Ik besloot om de huisstijl letterlijk op te bouwen met stenen. De doelgroep, werknemers en digitale programmeerwereld heeft een voorliefde voor de vintage game speelhallen. Dus hoe cool is het om subtiel de doorverwijzing te maken naar de vintage ‘Arcade’-Rollerblade cultuur.

 

Maar hoe gaaf zou het zijn om deze werknemers ook werkelijk als superhelden neer te zetten! Vraag naar hun held, grote voorbeeld of vraag waar hun eigenzinnige interesse ligt. Hierdoor creëer je een xmpl-cultuur waarin iedereen uniek is, waarin iedereen een eigen achtergrond heeft, maar waarin ze allemaal een gezamenlijk universeel doel voor ogen hebben! We stappen van de grijze technische datastroom in de full color wereld van DC Comics, Marvell, popcultuur en de Hero die je vanbinnen bent!

Topic Corporate Identity
Brand xmpl: Conceptual Innovators
Client xmpl:
Concept  Canned Rainbow
Creation Canned Rainbow