Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxitssa periculiser ex, nihil expetendis in mei eis an pericula es aperiri.
Category
CAMPAIGN, CONCEPT, CREATE, HIGHLIGHT, ONLINE
About This Project

900.000
VERHALEN
IN JE
ACHTERTUIN

Canned Rainbow is benaderd om met een flexibel team een ledenwervingscampagne te ontwikkelen voor het najaar van 2018. Het resultaat is een mooie campagne waar Canned Rainbow trots op is en waarbij ‘900.000 verhalen in je achtertuin’ centraal staan.

 

Met deze campagne is gekozen voor een brede insteek. We verbinden het Drentse landschap (onze achtertuin) met het aanbod van De Bibliotheek. In elke gemeente is een Drentse bibliotheek en heb je maar liefst ‘900.000 verhalen tot je beschikking’. Een combinatie van de schoonheid van Drenthe, de sfeer van het najaar en het verrassende van de Bibliotheek!

 

Canned Rainbow heeft composites van beelden gemaakt met bibliotheken in combinatie met het Drentse bos en landschappen. Nieuwe leden ontvangen een bloembollenpakket, want een goed verhaal geeft kleur aan je leven… en aan je achtertuin!

Topic Wervingscampagne, Bibliotheken Drenthe
Brand De Bibliotheek
Client Biblionet Drenthe
Concept  Canned Rainbow
Creation Canned Rainbow